2 dagars bilder :)


Bilskrapning. Här: Bocken in action på insidan av bakrutan ;P


Så här såg det ut inne i bilen *asg* Det tog sin lilla tid att få bort kan jag lova.


 Me and Bockens läppglans reklam :D "The make-up of make-up artists" Ett riktigt kap! 59 spänn på Hm :) We Löööve!


Stan bästa solarium! Sun City på Normalm. Wonderbart! :)


Mitt mästeverk av dagen inköp :) Har inte riktigt bestämt mej om den ska stå på bordet lr i förstret. Glascylindern och ljuset är från Hem och Hobby.


Fina nya cerisa (ser lila ut på bilden pga av blixten) ljusstakar från Indiska. Tyvärr hade en av dom gått sönder upp i kanten upptäckte jag :( Men får hålla tummarna för att de finns i gbg imorn så jag får köpa en ny. Ljusen är från Lagerhaus.

Fick även årets sista julklapp idag av Lars. Vi har ju gått om varandra under hela julen. När vi har vart hemma så har inte han osv. Men idag va det dax :) Fick ett pressentkort på Gina Tricot :D Å jag blir liak själaglad för varje sånt jag får :) Kanon att ha imorn när jag och mammi drar till GbG och förhoppningsvis shoppar oss medvetslösa :D

Nee nu ska jag duscha och förbereda inför morgondagen. Å självklart lite Prison Break :D

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0