2009 :D

Fan va kass jag är på att uppdatera min blogg ibland :P
Men men, man hinner inte alltid lr är inte på det rätta humöret.
Nytt år har vi nu iaf :)
Fick ett bra avslut på 2008 och ett bra start på 2009 :D
Sånt gillar vi!!

Annars har det inte hänt så mkt.
Vart lungt å skönt. Hade en toppen nyårsafton, gör gärna om det igen :)

Jag å Bocken bestämde igår att det är dax för en resa nu igen. Så förhoppningvis ger vi oss  väg i början/mitten av mars å solar, badar å festar :D
Sen har vi även bestämt oss för att åka till Thailand :)
Fast det blir tyvärr om ett år ungefär, men man behöver nog lite tid på sej att planera inför en sån resa så det gör inget :)
Vi får ta ett par små resor imellan :D

Min hjärna är lite smått förvirrad just nu. Tankar som bara snurrar runt runt. Ibland är allt kanon, ibland tvärtom. Vet inte vad som är bra lr dåligt. Vad vill jag? vad vill jag inte? Vågar jag? Eller? Ja? Nej? Kanske? Vänta å se?

Ähh fuck it! Blir inte klokare för det. Tur att jag kan lätta på tankarna med Bocken ibland.
Hoppas det blir en promenix snart när denna slutat jobba. Då blir det mkt tankelättning kan jag lova :)

Pöss pöss



En smått dragen Kajsa på nyårsafton höhö :P

Kommentarer
Postat av: AnnA

Det är därför vi behöver komma iväg till solen ibland ;) Vi tänker alldeles för mkt!! Det gjorde ju susen förra året för Min del när det va som mest chaos i hövvet ;P Vi ser till att ta en BILLIG resa nu bara för att få massa solenergi, och sen lyxar vi till det lite mer nästa år :) Tycker det låter för innihelvetes bra !! ;D

2009-01-05 @ 15:16:05
URL: http://an86na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0