Äntligen Fredag!! :D

Ahhhhh :D
Vaknade upp med en såndör luckorus känsla i magen idag. Trotts för lite sömn. Men va faan... det är ju fredag!! :) Vem är inte glad då lixom?? :D
Blev dock ingen runda på stan med mammi. Hon kände sej risig så hon åkte hem tidigt.
Men jag får ta mej till Maxi på egen hand tänkte jag.
Sista dagen att byta den där jävla tröjjan idag så det MÅSTE göras.
Å med mitt super humör idag så misstänker jag att jag kan komma hem med ett par påsar fyllda med snyggsaker :)

Ikväll blir det Lets Dance förhoppningvis ihop med färska räkor som jag är sjuuuuukt sugen på just nu å en en film efter det kanske??
Blir iaf med trevligt sällskap å så blir det planering för lördagen.
Det blir nog en riktigt bra lördag tror jag... på alla vis ;)

Ska bli sköjj att GÅ UT för en gångs skull. Det va inte direkt i går. Men nu jävlar ska det hoppas på Harrys dansgolv till de bästa låtarna :) Som jag längtat!! Känner hur partytarmen är nära att spricka å vill igentligen bara att denna dag ska gå sketfort så det är lördag NU!! :D

Har sånna där adrenalin kickar i mej just nu! Va faan kunde det inte fått vart lördag idag för då? Så svårt kan det väl ine vara?!?! Jag vill ha HÖG musik å massa vin!! :)
Är iaf mkt nöjd med utbudet i min garderob, har en del nytt som bara väntar på att få invigas ihop med en snygg make up :D

Nee nu ska jag gå å sjunga i duschen :) Vem vet.. det kanske blir Rederiet introt som sjungs ut för full hals? *asg*

Pöss pöss


Kommentarer
Postat av: Emma

Rederiet?! Du är ju rolig du ;)

2009-01-17 @ 14:32:51
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0