Det börjar bli en dålig vana...

Ja idag har jag gjort det IGEN!!
Nämligen "skolkat" från min tid på kss. Som vanligt ringde jag mitt i natten å bokade om för att jag har fått "förhinder" hehe. Ja denna gång va jag faktiskt inte "sjuk" som jag brukar :P
Men jag orkar bara inte åka dit idag. Usch å fy va trökigt det är.
Sen har jag ju en liten dispyt med kärringarna i receptionen sen förra gången he he he.
Ja så kan det gå. Å dom får faan skylla sej själva när dom inte har nån koll alls.
Jag vet bara att dom är skylldiga mej en till stämpel i mitt blivande frikortå en ska jag se till att få.

Annars i dag då?
Ja jag får ju tydligen en inneboende idag som kommer hit å ska våldföra sej på mitt hem.
Måste hem till mamma å fixa ett täcke till bara.
Nee men det kan nog bli trevligt. Spec efter thaimaten å våra magar lär vara i extas hehehe.
Får varna grannen om att vi kan behöva låna en extra toalett :P

Nee om man kanske skulle ta sej en dusch? Låter mkt lockande tycker jag å framförallt håret som känns som ett smörpaket pga av min överdosering av silkesdroppar i går hehehe :P Smartass lixom.

Later!

Pöss


Visst är det förståligt att jag väljer att skolka från kss ibland?? Vem faan vill ha 2 sånna här i sej frivilligt?? Usch usch usch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0