En dag på stan!

Hej!!
Nyss hemkommen från en näsheldag på stan. Med mkt lyckade resultat faktiskt :)
Blev först bjuden på lunch hemma hos Bocken, tacogratäng, yummie! Thank U Bocken ;D

Sen så tog vi oss en promenix ner till stan å gick loss.
Jag hittade för en gångs skull en massa hemma grejjer som jag vela ha så länge. Ljus, ljusstakar, cylinder m.m. Så nu jävlar ska julen städas bort å massa myssaker ska fram i stället :)

Vårt nys liv går faktiskt ganska bra. Inga onödigheter inköptes för ovanligehetens skull. Men dock blev det lite syndat. Jag som va mensvraket själv blev ju arg titt som tätt under dagens lopp å vi bestömmde oss för att lugna demonerna med lite fika. Men det va vi värda. Våra kroppar blir ju anorektiska annars xD

Det va skönt ute och fint väder när vi gick till stan, men när vi satte av hemmåt så hade visst temperaturen sjunkt avsevärt. RÖVEN va kallt det va!!! Mina kinder och öron är IS!! Så jag ligger nu och tinar upp samtidigt som jag svettas :P

Blir solning om en stund :) Göttans att få lite färg igen så men ser ännu fräschare ut. Vi hoppas ju på att bräcka några som befinner sej utomlands :P SVIN :D

Bilder från gårdagen å dagens inköp hoppas jag orka slänga upp i kväll.

Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Hannes

Lycka till flickor! Lycka till ;D

2009-01-08 @ 23:02:50
Postat av: Hannes

Lycka till flickor!! Lycka till ;D

2009-01-08 @ 23:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0