Fredagsblogg! :)

Hej hej!
Ja då va det fredag idag då. Mkt skönt.
Somnade som en stock vid 1 i natt, så tidigt har jag inte somnat på hur länge som helst. Vaknde 3 å somnade om vid 4.30 igen. Sen slog jag upp ögonen för dagen vid 12. Så det är jag riktigt nöjd med.
Hade fått sms från telia att mitt internet skulle vara fixat nu.
Va det det? Nope!
Så jag ringde igen å satt la i tele ca 40 min med en snubbe som hjälpe mej. Fast lite dryga va han allt, han ville gärna bimbo förklara mej lite å så skrattade han när jag tappade en stor jävla kontakt på foten :P

Men hur som helst efter många om och men så lyckade han guida mej till att koppla in routern så jag skulle prova med trådlöst. Ni kan ju tänka er synen på mej bland miljoner sladdar på golvet hehehe.
Men det fungerade!! :) (Jag säger ju det, jag är ett tekniskt geni!!)

Så antingen är det min sladd det va fel på lr porten i datorn som blivit utsliten. Men han tyckte att jag skulle surfa med trådlöst i fortsättning så jag slapp alla sladdar. Han kan ha en poäng där :)
Men jag måste ringa till zyxel på måndag för att få en nyckel lr nått så ingen annan kan bryta sej in å surfa på mitt internet.

Inte för att mina grannar verkar vara av det kriminella slaget men man vet ju aldrig. Han under mej ser ju lite ut som en maffia medlem, stor som ett hus. Men det kan ju vara tryggt för om nån skulle få för sej att attackera mej så skulle ju han vara den första jag springer in å ber om hjälp till. Sen är det bye bye attackman!! Dont mess whit the mafia!! :D

Nee duschdax nu snart ska jag köpa en mkt försenad julklapp till Lilling! :)

Pöss pöss



Kändes som att mitt golv såg ut såhär för en timme sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0