Halleluja!!

Vaknade idag med en liten förhoppning om att min dator skulle må bättre.
Men det gjorde den icke så jag ringde till Telia igen.
Fick denna gången hjälp av en jätte trevlig kvinna. Men Hon hittade heller inget fel i början.
Men sa att det antagligen va nått fel i min ledning till bredbandsurtaget.
Men vi bestämmde att jag skulle åka hem till mamma å testa med hennes bredband å så om det va samma problem där å ringa tillbax sen.
Så det gjorde jag.
Fast först ringde jag Cody Computer å hörde mej för vad ett nätverkskort kostade å hur lång tid det skulle ta.
2 veckor!! OMG jag klarar mej inte utan dator i 2 veckor!!!
Men men lugn å fin nu. Åk hem till mamma å prova om det funkar där.
En snabb dusch å sen hem till mamma.
Och???


Dra åt helvete!!! Det funkar!!! :D Halleluja!!
Ibland så tror jag ta mej faan att högre makter är med mej :)
Så lyckan hos mej i dagär obeskrivlig! :)
Tack tack TACK!!!

Så då va det bara att ringa telia igen å dom gjorde en fel anmälan så nästa vecka kommer det nån å lagar det. Får stå ut med 40 minuters väntan innan intenet hoppar i gång. Men det gör jag gärna. Så länge det inte är fel på datorn själv :)

Men självklart så finns det ju en halv dålig sak idag. Jag har blivit MEGAFÖRKYLD å har lite smått feber :( faan inte på en torsdag! Så jag har inte orkat göra ett piss idag.. bara slappat hemma hos mammi. Jo tvättat 2 maskiner har jag gjort.
Har ont i ryggen av nån konstig andledning. Å helt jävla igentäppt. Men det blir till att dra i sej jäger i kväll innan sängdax så ska nog det vara botat tills imorn :)

Sen vore jag tacksam ifall a-kassan kunde skicka mina svar som jag väntar på så jag kan böjra stämpla ut cashen som jag jobbat hårt för!! Jalla er för faan!!

Imorn är det iaf fredag, wonderbart! :)

Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0