Hell Yeah it's Lördag!!

Yeah Yeah Yeah!!
LÖRDAG!!!! :D
Som jag har väntat på denna dag. Många anledningar till att vara extra glad idag :)

Om en stund är det dax att börja göra sej i ordning inför kvällens bravader.
Tror att det kommer bli en riktig kanon kväll! :)
Har ju sett fram imot det så jävla länge nu å ÄNTLIGEN är dagen här.
Har dock inte samma partykänsla i mej precis nu som jag hade i går. Fast det beror på att jag är lite halvseg å rätt ofräsch :P
Men jag ska ta mej en tupplur nu en timme sen är det dax att fräscha till sej på riktigt. En lååååång varm dusch med peeling å varenda hårstrå som jag inte tycker om ska bort från min kropp.
Sen på med snygga kläder och en snygg make sen jävlar är jag på ett röjjar humör som heter duga! :D

Vi ska börja tidigt idag. 17.30 ska jag infinna mej hos Bocken.
Det ska väl funka? :)

Nee nu sov dav!

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0