Ja jösses!

Had en toppendag i går :)
Gbg över dagen med mammi med en massa shopping!! :D
Jag kom hem fullproppad med grejer å kläder! I Love!
Hittade även en ljusstake som ersättare till den som gick sönder det va nog den riktiga fullträffen! :)
Den sista som fanns. Å hon som jobbade på Indiska i 5an blev min hjälte för dagen när hon ringde till det andra Indiska och la undan den sista till mej. Thank U little Lady!

Vi åt skitgod sushi oxå.. yummie :)
Sen drog vi hem vid 16.30 för att vi va helt slut. Å jag sov hela tågresan hem.

Sen va det dax att festa. Bocken, Nipa å Maria kom hit å vi hade en kanon kväll :)
Ja va rätt så fuller.. usch.. jag förstod inte hur det gick till riktigt. Jag drack ju inte mkt alls. Jävla öl, jag skyller på dom :P
Husaren röjjde vi loss på. En hel del folk. Fast vi va oftast ensamma på dansgolvet för alla vekade ha en sitt kväll ?!?!
Men men. Ensam är stark så vi röjjde rejält :D Apkul!!
Sen blev det fyllemat på Kebabhouse. Yummie.. fast Mcdonalds är bättre på fyllan. Det är ett måste!

Sen blev det Taxi hem för jag va så jävla trött att mina ben typ vek sej.
Ett mysigt med kort telesamtal senare så slocknade jag som en sten.
Blev väckt alldeles för tidigt av Bocken. Men vi sänkte räkorna som va över å då blev humöret på topp igen.

Är för jävla trött just nu å huvudärken gnager som faan i huvudet på mej.
Ska nog försöka sova en liten stund till.

Min nyinflyttade granne (tror jag)  va uppe å klagade för en stund sen. Neeej nu menar jag inget elakt klag. Utan mer att det hade visst vart lite högljudt å han hade vaknat av oss. Å så skulle han givetvis jobba dag. jaja. så jävla farligt va det väl inte?? Jag tyckte vi va stencoola. Han kanske har flyttat till fel ställe??
Herregud grannen på andra våning har en bas som får min fönster att vibrera. Vänta du bara granne stackare tills han sätter i gång ;)

Nee han har nog inget imorn fester på helger.. men det va faktiskt torsdag i går vilket jag inte hade en tanke på. MEN vi va jävla tysta tyckte jag iaf. Så jag blev lite sur på honom faktiskt. Skitgranne! :D

Nee nu ska jag glo mej igenom One Tree Hill :)

Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ok, va kostar d då? Marykay är ganska dyrt ju:)

2009-01-09 @ 21:07:27
URL: http://grynet86.blogg.se/
Postat av: Emma

Visa vad du har shoppat! Vill se! Puss... ps.utgång nästa fredag?

2009-01-10 @ 16:07:12
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0