Jaha då va det min tur :(

Fy fasiken :(
Började känna mej halvkrasslig redan i slutet av förra veckan. Blev täppt å hade lite förhöjd temp.
Men idag har tydligen skiten brakat lös ordentligt :(

Min hals gör svin ont, hostar utan dess like å det gör förbannat ont det med, kroppen värker, känns som att halva jag består av slem, snorig som ett as å till råga på allt är min mage totalt rasad! :(
Allt på en gång. Saknas bara att jag får urinvägsinfektion oxå :P

Usch usch usch! Idag tycker jag ärligt talat synd om mej själv.
Min dag har spenderats i sängen å soffan. Sovit i omgångar men är fortfarande lika trött.
Å börjar få småpanik oxå eftersom att min snus, min enda tröst i detta elände börjar ta slut.
Men jag får snåla ordentligt å hoppas att det räcker tills imorn. Annars skickar jag ett mayday sms till Katja när hon slutar sen så får hon komma hit med en dosa.

Annars har helgen varit toppen :)
Å jag ser fram imot nästa å hoppas att jag är frisk till dess. Lr hoppas å hoppas... jag ÄR frisk då :)

Har kikat runt på olika huskurer mot förkylning/influensa. Vitlös ska tydligen vara en riktigt antibiotikakick. Har iof tryckt i mej tzatsiki.. fast det kanske inte är samma effekt??
Fast frågan är hur min mage reagerar om jag trycker i mej 2 pressade klyftor vitlök? Då lär jag ju deffenitiv spy iaf. Det kör ju runt där inne redan nu å illamåendet är maxat :S

Nee jag skippar vitlöken tills magen stadgat sej lite.
Nu ska jag inta en bekväm position i soffan å zappa runt. Blir ev en film sen.

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0