Med en kusins styrka...

Jag har som ett genom ett under och med mkt telepatisk hjälp av min kusse Linnea lyckats locka mitt eget hår :D
Linnea har haft genomgångar med mej förr. Å den sista vi hade verkar ha gett resultat :)
Jag säger inte att jag har det finaste lockarna i världen just nu.
Men jag har LOCKAR i HELA håret :)

Svettigt värre va det kan jag lova. Men det gick. Jag kännde strykan från kusinen när jag va som allra närmast att kasta plattången i golvet... men det gjorde jag inte.. utan fortsatte :)

Thank U Linnea för ditt tappra försök att lära mej, verkar som att nåt har fastnat :)
Nu är det övning som gäller! :)

Pöss pöss


En vacker dag ska mina lockar bli lika fina som när kusinen gör dom :)

Kommentarer
Postat av: linnea

Men käre tid, du har alltså lärt dig!? Ja jag säger då det, alla som har gått i Lenneas skola blir så duktigta så! Fint!

2009-01-15 @ 06:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0