Gillar inte vädret!!

Faan va har hänt med vädret?? Det som va så varm, skönt å jävligt har bytts ut mot gråa pissmoln och regnskurar om vartannat! SUR bli jag! Jag som hade tänkt att passa på att grunda rejält nu inför Spanien.
Men men, tur att jag har lite färg iaf.. hoppas det hjälper något.
Låter som att det åskar oxå?? Gör det det är lr det ara grannen här under som väsnas??

Ska bli så skönt att åka i väg. Trotts att jag inte är rikast i världen just nu å att det verkligen hade suttit fint att den 25 hade kommit när vi va där nere lr innan. Men jag får väl överleva ändå. Jag får spendera dagarna i en solstol å sen äta nudlar å bananer till middag ;P Då kan det ju inte gå åt så väldans mkt cash lr hur? Smal lär jag ju bli oxå hehe. Kanske inte blir så dumt att resa fattig trotts allt ;)

Vad ska man hitta på idag då tro?
Jo vi måste nog ner till tågstationen å köpa tågbiljetter så att vi kommer i tid till arlanda på måndag. Vore ju förjävligt att missa planet :P Lr inte... då slipper vi ju störta å dö iaf men :P
Å jag som trodde att Thailands resan hade botat mej lite från flygskräcken.. men ikke då!! Efter dessa krascher som vart nu är jag räddare än NÅNSIN!! Men tur att jag har bloggen iaf så kan ni ha den som minnessida sen hehehe :P

Nu ska jag ringa skövdebostäder å se om dom vill gå med på en deal som jag å baby tycker låter bra ;)

Just det... imorn.. då jävlar.. tänk om ni visste vad jag ska göra då? hihihi :D

Pöss pöss


Beautiful huh? :D <3

Kommentarer
Postat av: linnea

vad ska du göra?????

2009-07-07 @ 17:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0