Lördagen!

Igår hade vi fullt upp hela dagen å därför hanns det inte med nån uppdatering här.
Vi vaknade alldeles försent å fick ta en snabb dusch å göra iordning oss i rekordfart.
Drog ner till stan och avklarade systemet, present till Jack å hem för ett snabbt ombyte på herrn i huset som höll på å dö av värmeslag.
Hem till mamma å så tog vi sälskap med dom till BB för att återigen hälsa på den lille :)
Han har ju blivit sjuk, nån slags infektion, så dom får stanna på bb en vecka. En mini liten kanyl ar han i fossingen stackarn. Men han mår iaf mkt mkt bättre nu. Dock så sov han under hela vårat besök, lite ohyfsat tycker jag :)

Åkte hem till oss å började göra i ordning oss inför kvällens bravader. Kom 30 min sent, men hey that's me, Tidsoptimisen själv ;) Fast denna gången va det inte mitt fel!! Utan nån osynlig liten gubbe som bor hos oss gömde allt mitt smink hela tiden. Ögonbrynspennan som vi letade efter i 20 min is still missing! :P

Hem till AnnA å Fredde där även Emma joinade. Å jävligt kul hade vi hela kvällen lång :D
Vi drack å spelade spel. Invigde annas nya Upp till bevis spel å det va skitroligt. Dock sög vi på tala baklänges kategorin men att hitta ord i ordröran va våran grej ;) BODIL!!! *asg*
Sen skulle men även placera kroppsdelar emot varandra. Typ panna mot panna osv. Skit kul :)
Jag slänger upp lite bilder som ni får njuta av ;)

Godingen har åkt till falköping för att repa inför brölloppet. jag orkarde inte hänga med. Inte för att ja mår dåligt, för det gör jag som tur är inte (jag säger ju att fylle-mat bota bakfylla) men jag är seg. Å vill helst av allt bara ligga i soffan hela dagen å äta min underbara sallad som jag snart hoppas orka gå ut till köket å göra i ordning. Jag har nämligen blivit lite smått besatt av sallade med min underbara dressing som består av örtsalt, olja å vinäger. VINÄGER is the shiiieeet!!!


Game on! Armbåge mot höft!


Ser lite ostabilt ut grabbar!! ;)


Detta ser dock mer stabilt ut ;D


Me and Bocken in action :D


Den äckliga el-chock-grejen kom fram. Jag å Emma vågade inte vara med ;P


Elaka Sanning lr konsekvens kom fram. Fredde fick i uppdrag att måla läppglans på Anna med ögonbindel :D


Baby fick göra av bananavsugning :D


Avslutar med denna asroliga bild!! Anna skulle göra ett sugmärke på Emmas mage!! xD

Hade skitroligt i går å även fast det blev sent till krogen så va det askul iaf :) Kändes som att vi va där i en evighet. Sjukt mkt folk å dövarmt. Men grym musik å as kul :D

Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Claudia

haha va kul det ser ut att ni hade :D själv så tog jag det mer lugnt, är i turkiet och eftersom jag var helt död igår efter resan så vandrade vi bara runt på hotellet och avslutade med drink :) och ja den var god! :P haha



det skulle vara jätte gulligt utav dig om du skulle kunna rösta på mig som veckans blogg http://fannuws.blogg.se/2009/july/finalisterna.html?_tmp=31a79b7e6df980adf2b99b8f4becf8d0d7d254dd

kram!

2009-07-05 @ 17:00:22
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Neha

Haha detdär spelade jag och min klass med några lärare på en klassresa det var skitkul=)

2009-07-05 @ 18:31:01
URL: http://tjoockis.blogg.se/
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

sv oek j:) nää idag blir det att vara meedd en kompis :)

2009-07-06 @ 09:36:53
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt kul kväll :D Måste ha bilderna. Puss puss

2009-07-08 @ 23:10:02
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0