Shoemania!! :D

Sådär.. då lider även denna dagen mot sitt slut. Kom ganska nyss hem från mamma där vi har vart en bra stund och kollat på minnesstunden för Michael Jackson å syndat med lite pizza :)

Har fått en del uträttat idag. Vi va på Maxi å köpte standhanddukar som vi kan slänga sen när vi åker hem eftersom att dom inte brukar vara så trevliga efter allt sand å salt. Köpte även solkrämer på apoteket, denna gången ska jag faan inte bränna mej. Man måste vara rädd om sin hud!

När vi va färdiga på Maxi så gick jag bara på chans in på skopunkten för att kolla om det möjligvis kunde finnas nått till mej där, vilket det aldrig brukar göra. Inte i andra skobutiker heller för den delen. För er som inte vet så har jag vart på jakt efter ett par ULTIMATA gladiatorsandler. Höll i ett par i västerås men dum som jag är köpte jag dom inte. Och efter det har jag blivit mer och mer depserat att hitta några å alla jag sett har inte dugit i mina ögon.
Men idag var jag med om en uppenbarelse inne på skopunkten. För vad tror ni fanns där? Jo ett par gladiatorsandaler som det stod mitt namn på :D Så dom fick givetvis följa med mej hem. Grymt snygga!!! :D
Tyvärr va det inga med nitar som jag helst av allt vill ha, men dom har jag därimot hittat på nätet å funderar på att beställa hem när jag fått penga :)

Eftersom att jag är väldigt känslig när det gäller skor, både att köpa och att slänga de stackars utslitna älsklingsskor jag har. Och mina favvosar som nog är inne på sitt andra lr tredje år nu börjar bli riktigt, riktigt sletna. Men jag har inte hjärta att slänga dom. Man kan ju laga sulan?? ;P
Men när vi va hos mamma förut å jag visade upp mina nya skor och vi kom in på mina gamla så visar det sej att hon har ett EXAKT likadant oanvändt par stående i garderoben :D Tydligen hade hon lånat mina en gång i tiden och töjt ut dom och fått köpa ett par nya till mej, men hon använde aldrig sina igen. Så dom fick jag :D Thank you mammi, I love you <3

Så nu får ni njuta av lite skobilder ;)


My new babies ;) (ursäkta det halvt bortslitna nagellacket ;) )


Från sidan :)


Mina älsklingsskor!! Dessa nya fick jag av mammi! :D


Mina gamla, grymt utslitna älsklingar hahahaha :)

(Lennea... jag avsköjar imorn vad det är jag ska göra/har gjort ;). Men du kan väl hålla en tumme för mej imorn vid 10 tiden?)

Kommentarer
Postat av: Joel Gedin

Ja, verkligen. Tårarna satt i halsen.



/ Joel

2009-07-08 @ 00:10:55
URL: http://www.joelgedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0