TTT K A!!

Time To Totaly Kick Ass!!!

I did it!! Helvete va bra jag är!! :) Nu hoppas vi bara att det går hela vägen.
Nu är det nog dax för mej att avslöja vad jag har gjort idag.... jag har nämligen vart på anställningsintevjuv!! :D
Via Uniflex till ett annat företag, nått ringa och sälja. Jaja.. kanske inte världens bästa jobb, men det är ju banne mej ett jobb iaf! Med möjlighet att tjäna ganska fina pengar! :) Nu i dagens läge när det är som där är med jobb så får man nöja sej med det så länge. Å helt fy skam verkar det inte heller faktiskt :)

Jag har iaf gått vidare till en andra intevjuv. Hon tyckte att jag verkarde så intressant att hon bad mej direkt :D Så den 4/8 så är det en till intevjuv. Å sen blir 8 st utgallrade av dom å sen får 5 st jobb. Tycker mina chanser ser riktigt bra ut. Jag är ju en riktig vharmör när jag lägger den sidan till å enveten som en gammal get ;)

Så jag är riktigt nöjd med min insatts idag. Å går det åt skogen på detta jobbet så är jag ju iaf introducerad för Uniflex å kanske blir aktuell för nått annat jobb i stället. Dom har ju en massa fabriker och industrier som kommer behöva folk tillhösten. Så jag ser mej sjäkv som en riktig segrare idag :D

Helvete va bra du är Kajsa!! Helvete!! :D

Ska snart ner på stan med pappa å broder. Ska fixas lite grejer inför resan, sen ska jag vara smakråd åt broder som ska köpa kläder å så ska vi luncha nånstanns :) Hoppas pappa bjuder ;)
Trökigt att gå på stan å inte kunna handla, det enda jag FÅR köpa är ett par vita leggings som jag inte ens vet om jag kommer använda. men men :P

Ha en bra dag så hörs vi i kväll!
Pöss pöss


Kommentarer
Postat av: Nathalie

grattis, hoppas du blir en av de som får de:D:D

2009-07-09 @ 00:11:25
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du jag håller tummarna!!!

2009-07-09 @ 07:10:19
Postat av: Marie

Hej :) Säg gärna vad du tycker om min nya design :)

http://mariiesblogg.blogg.se/

2009-07-09 @ 17:58:30
URL: http://mariiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0