Välkommen till världen!!

Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan va varmt det är i denna lgh jag bor i.
Det går knappt att andas. Idag är det jag som tar med mej sambon å åker å köper en fläkt på fot som får stå vid fot ändan.
Den lilla vi har nu klarar tydligen inte av sitt jobb längre. Vaknade av värmen idag å jag som hade hoppats på att få sova länge eftersom att gårdagen bestod av ca 4 timmars sömn totalt. USCH!!!

Men gårdagen va en bra dag. Min lille kusin bestämde sej för att det va dax att komma ut nu :)
Ca 7.35 föddes lille Jack :)
Å snabbt som satan gick det. Runt 1 i natt fick jag sms av Pär som sa att värkarna hade kommit i gång lite och att jag skulle sitta redo på en ev BB resa eftersom att vi har dealen att jag skulle åka hem till de andra barnen den dagen det va dax. Sen hörde jag inte mer från dom å somnade vid 3 lr nått.
Kl 6 väcktes jag av telefonen. Det va dax att åka in. Jag kastade ihop en liten packning å drog i väg till barnen.
Dom hade somnat om allihop men ag va så i extas så jag kunde ju inte somna om. Låg å läste å när ögonen blev tunga och jag precis jade slumrat till så ringer det igen. Klockan är nu 7.50.
Pär ringde och sa att jag hade fått en ny kusin! :D
Min reaktion va: VA???!!! REDAN!?! Ni åkte ju in nyss!!
Men han hade bråttom den lille :)

Så jag och barnen firade med en brakfrukost. Sen lyckades jag somna en timme i soffan. Vid 14 tiden drog vi i väg allihopa med Hannes till max å åt lunch. Å sen hem till dom igen där även den nyblivna pappan hade kommit hem eftersom att dom äntligen hade fått ett rum efter ca 6 timmars väntan.

Pappa plus barnen åkte till BB å jag å mormor åkte på en rejäl shoppingtur på maxi. Sen va det BB som gällde för att hälsa på den ny anlände. Å jösses så söt han va å så liten :) Han va så lugn å fin å låg å kollade på mej med sin blå ögon när jag höll honom. Men sen så spydde han. Mindre trevligt, men tydligen har dom en jävla massa fostervatten som dom måste få upp så det va ju bra ändå då :)

På kvällen åkte jag å mormor hem till dom igen. Tog hand om barnen å lagade en rejäl kvällsmat till dom. Sen va vi nöjda med dagen å åkte hem :)

Har en massa kort på kameran som jag lovar att lägga upp i kväll :)

Välkommen till Världen Jack! 2/7-2009! :D

Kommentarer
Postat av: Randy

Välkommen till den lille =)

2009-07-03 @ 11:33:33
URL: http://www.randys.se
Postat av: FINA

vad roligt ;)



Jag är med i en tävling där man kan vinna en Nikon D90 och skulle därför bli jätteglad om du ville rösta på mig genom att gå in på länken här nedan och sen klicka på rösta.



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1371



Tack på förhand!

2009-07-03 @ 13:08:17
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

fin blogg du har ,vad har du för planer inför dagen då ?:)

2009-07-04 @ 08:43:56
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0