Jävla förbannade förkylning!!

Nee far å fly iväg nu förbannade piss förkylning.
I 2 jävla veckor har jag dratts med detta. Å nu är jag jävligt trött på det.
Halsont, tappat rösten, täppt, snorig, utslag, ont i huvudet, bihålorna och tänderna.
FY FAAAAAAN!!!
Jag tror banne mej det börjar dra ihop sej till en bihålinflammation. Det har jag ju haft 10000 ggr innan å symptomen börjar göra sej påminda.
Jag ger det fram tills måndag. är jag inte bättre då så ska jag gå å tigga till mej en pencelinkur hos farbror doktorn. För då är det uppenbart nått som inte kan läka ut av sej själv.

Jaja. Över till annat. Va ett tag sen jag skrev här i såg jag. Men jag har banne mej inte haft lust. Men nu kanske lusten är tillbax. Jag är på ett extremt dåligt humör.. ja ni vet ju hur det är en gång i månaden. Å i går hade jag nog brytpunkten. Så idag känns det bättre :) Dock måttligt irriterad på en del smågrejjer :P

Vi har vart å hämtat vovvi i dag. Hon ska ju bo hos oss fram tills lördag. Å hon har redan hunnit skita ner hela golvet samt spy av nån anledning. Men nu så ligger hon så snällt ute i hallen å vilar. Hon kommer in å uppmärksammar mej på att hon finns lite då å då genom att bita mej i handlederna. Jag förstår inte riktigt varför men så gör hon iaf. Sen är hon nöjd å lägger sej igen.

Ska snart ta ut hårbollen på en promenad ihop med mamma. Får la hoppas att det håller upp den stunden iaf.

Pöss pöss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Säg till om du vill ha sällskap när du e ute me hunden. Bor ju nästan grannar o min vovve kan behöva leka av sig lite ibland:) Kram

2009-06-04 @ 22:48:35
URL: http://justjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0