Lördag!

Kvällen i går med ungarna blev jättelyckad. Vi hade jätteroligt och åt tills vi storknade.
Barnen tyckte att pizzorna från San Marino va de godaste pizzorna dom hade ätit. Gäller ju att ha bra smak;)

Vi kollade på fotbollen. Grymt spännande va det i jag har faktiskt fotfarande en liten ledsen känsla i magen för att vi inte vann. Fy faan vilka killar! Vilken jävla kämparglöd dom har. Underhållning på hög nivå och vi i Sverige är lyckligt lottade som har dessa talanger att se fram emot när det är dax för dom att spela i det "riktiga" landslaget. Kanske kan vi vinna nått mästeskap då? :) Tack för den här turneringen "Nya landslaget" och ni ska gå med huvudet högt och vara stolta för er insatts. Det va längesen iaf jag har suttit så klistrad framför en Sverige match i fotboll!

Blev även 2 filmer efter detta. Skräck stod på schema och jag tror den sista, Wolf Creek fick dom allihop att bli lite skakis :) Sen påbörjade vi Torkel i knipan men efter ca 20 min så blev det dax för hemfärd.

Vi va ganska utpumpade efter kvällen, spec dodingen som somnade direkt när vi kom hem :)

Idag då? Jag har inte gjort ett pissn förutom att skjutsa ner Hannes till stationen i morse. Så jag är helt ensam hela dagen idag. Ska nog ner med Katja till Krikelin sen å dricka lite öl. Hoppas nu att det blir så för annars blir jag ju helt ensam hela kvällen. Tom utan Fiffi som jag kunde fått sälskap av. Å då blir jag irriterad :P

Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0