Lugnet för stormen ;P

Oh jösses. Nu år jag på gränsen till helt slut.
Har totalstädat hela lgh och det mina damer å herrar kan jag lova det tog på krafterna.
Men nu skiner det som aldrig förr här hemma, trotts alla miljarder prylar vi har här nu pga flytten :)
Men jag är så nöjd. Dock så fuskade jag med dammningen :P Det lämnar jag till herren i huset ;)

Har även dratt ihop chockladtryffel till tårtan vi ska mummsa på i kväll.
Snart blir min lgh full av ungar å vi ska ha en toppen kväll :D
Fotboll, godis, dricka, tårta, pizza å skräckfilm. Kan det bli bättre?
Jag hoppas att jag fått tag i ett par skräckisar som skrämmer skiten ur ungarna. Moahahahah ;D

Ne jag är nog ta mej faan snuskigast i världen just nu. Genomsvettig och en frisyr som skulle kunna ge vem som helst en hjärtinfarkt :P
Duschen nästa! :)

Pöss pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0