R.I.P King Of Pop!

Precis som många andra fastnade jag framför cnn i natt när nyheten spred sig om Michal Jacksson.
Först va det enbart massa rykten och ingen ville bekräfta nått utan de anerikanska medierna hänvisade bara till varandra.
Men runt en så där 1.30 tiden så blev det bekräftat.
Michael Jacksson är död.
Vår tids kanske största musik legend har gått i graven.
Visst är det lite skumt?
Okej jag menar allt man läst om honom i tidningar så har man ju förstått att han inte mått riktigt bra den senaste tiden. Bilder på honom i rullstol och cancer påståenden.
Men han är ju ingen som dör. Men i natt så gjorde han det.
Inte för att jag är nått himlans stort fan men jag menar VEM har INTE lyssnat på hans musik?
Jag tror inte det finns nån som ALDRIG hört nån av hans låtar lr nån fest som det inte spelats lite Jacksson på.
Världen är i chock idag å jag måste erkänna att jag är lite småchockad jag med.
Vi som aldrig upplevde när Elvis gick bort har fått uppleva vår tids musiklegend gå över till andra sidan.
Oavsett alla rykten å allt som han har fått stå ut med så visar det sig iaf idag. Michael var störst och hela världen är berörd av detta som har hänt.

Vila I Frid, King of pop!!




Detta är mäktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0