Shopping är bra för själen :)

Hello!
Äntligen fredag! Så himlans skönt. (ja öven för oss arbetslösa är det skönt med helg).
Dagen började med en promenix ner till hundgården å där fick Xana springa av sej rejält medans antingen vi kastade pinnar lr jag jagade henne när hon inte ville släppa pinnen. Kul va det trotts pissväder :)
Sen stannade vi till å jag handlade lite snabbt inne på Kvantun.
Sen lagade jag å dodingen en god pastasallad å sen åkte han till jobbet å jag blev ensam med dåren. Hon hoppade genast upp i soffan å la sej till rätta :P
Men jag körde ner henne snabbt. Nån måtta får det vara på galenskaperna :)

Hämtade upp Bocken 16.30 å vi drog en sväng till maxi. Det va dax för lite shopping tyckte vi. Tyvärr hittade jag inte de gladiator sandalerna som jag så gärna vill ha. Hittade ett par i V:ås men dum som jag är köpte jag dom inte!
Men jag kom i stället hem med 2 jättefina klänningar från Gina :D
BIG LOVE!! Har den där sköna "shoppat" känslan i kroppen, and it feels so good ;)

Snart ska jag å dåren gå en promenad till pappa å Eva. Där ränkte jag spendera min kväll idag eftersom att jag är ensam å övergiven :P Så jag hoppas på att bli bjuden på god mat där ;)

Imorn ska naglarna fixas :D Jiiiihaaa!!! Dom ser ju för jävliga ut nu så det ska bli skönt att få dom fina igen. I love my nails ;) Så nu är jag i princip färdigstylad tills brorsan tar studenten. Håret är klippt och blonderat, naglarna ska fixas imorn å klänningar har jag hemma, Vet dock inte vilken jag ska ha. men det löser sej. Nu återstår bara presenten å den har vi ju faktiskt ideer på vad vi ska köpa :)

Nee nu ska jag göra som dåren på golvet. Vila en stund ;)

Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0