Sommar!! :)

Äntligen!!!
Nu är det banne mej sommar! Som jag har längtat :)
Inte en dag för tidigt. Man blir verkligen som en helt annan människa när man vaknar upp å ser att himlen är klarblå å att solen strålar.
I går spenderade jag dagen på mammas baksida å låg å solade :) Hade även sälskap av våran gamle katt som även han njuter i fulla drag nu när det är varmt ute.
Lyckades tom bränna mej lite i går.
Idag står städning först på schemat. Inte riktigt vad jag sett fram emot men dammet yr här hemma så det är ett måste. Tänkte starta med badrummet.

Så ringde dom från allergicentrum oxå. Gud va jobbigt allt blev nu då. Jag skulle tydligen vart där 10.30. Men eftersom att min mobil va tvungen att göra en mjukvaruuppdatering så försvann allt jag hade lagt in i den. Men som tur va fick jag komma vid 14 i stället. Men det blir en svettig promenad till mammi å hämta bilen men whatever. :)

Ne fram med skurhinken nu. Nu jävlar ska det städas här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0