Bye bye utväxt!

Hello!
Jösses va mätt jag är just nu. Å magen är glad för det :)
Inte gjort så mkt idag, suttit och gjort extra hål i slinghättan, blir ju så jävla glesta annars.
Så nu väntar jag bara på att klockan ska bli 16.30 så jag kan dra hem till mamma å utrota min utväxt.
Mormor kommer och hjälper till oxå. Tar ju sån jävla tid annars å få ur alla miljarder slingor, men är man 2 så går det mkt fortare.
Ska även passa på att spana in mammas resväska. Jag måste ju ha en big one med mej till Thai :)
Har inte ens börjat kolla igenom vad man ska ha med för kläder än.
"Res lätt" säger ju alla som har vart där.
Jo jävligt lätt för mej :P Jag som brukar packa ner saker för 2 veckor när jag ska vara borta en :P
Men jag ska försöka kontrollera mej denna gången. Underkläder å bikini är viktigast :D

Fatta att det är mindre än en vecka kvar tills vi drar?!?!?! Och om en vecka så har vi nog precis kommit fram till vårt hotell å checkat in. Fast då är ju klockan typ efter 19 i thai så undrar va vi hittar på då.
Mitt förslag är att spana in stan lite granna. Käka å ta en välförtjänt öl efter en lååång resa. Sen däckar vi förhoppningvis tidigt å är uppe med tuppen dagen efter. Hello Beachen!! :D

Pöss pöss


Den absolut bästa blekningen som finns att köpa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0