Jippie!!

Hejhej!
Usch, jag mår inte allt för bra idag. Förkyld som ett as, ont i halsen och huvudet å lite feber. Fy farao för sånt. Fast jag kan ta det. Jag kan gärna ta det för att om en vecka så kommer alla eventuella bakterier dö ;)
Okej nu släpper jag bomben!
Jag å Bocken ska åka till Thailand om en vecka :D
Den 17 mars, på min fördelsedag, så sätter vi oss på ett plan. Säger hej då till sverige och beger oss till varmare breddgrader i 2 veckor!! Halleluja!! :D
Det ska bli så satans skönt att komma härifrån ett tag. Bara släppa all skit och bara ha det totalt underbart i solen å värmen :) Och inte att förglömma shoppingen hehehe. Jag tror min sko och handväsksamligt kommer utöka sej markant ;)


Vårt blivande hem i 2 veckor :) Duangjitt resort i patong :D


Lovely huh? :D

Ne nu ska jag ner till kavntum en sväng. Ingen lust med det alls men jag måste :P

Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: linnea

nej nej inte alls avunsjuk... inte alls! men jag gissar att även mitt väskförråd utökar?! ;)

2009-03-10 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0