Måndag igen!

En ny vecka igen då. Tiden går så jävla snabbt även fast jag inte gör mkt om dagarna.
Idag så står tvättning på schemat först nu idag.
Började vid 12  å la i de sista 2 maskinerna nyss. Ska ner om en timma igen å hänga det sista å slänga in lite i torktumlaren. Sen får det hänga där tills det torkar :)
Ska ut med Fiffi vid 16 tiden så när jag har lämnat hem henne igen tar jag svängen förbi stugan å tar med mej alltihopa upp igen.
Jag är lite arg på mej själv att jag inte upptäckte min tvättstuga tidigare. Så jävla smidigt är det ju. 2 masikner tvättas på en gång å sen när man tar hem allt igen så är det torrt å bara att lägga in i garderoberna.

Fast jag hatar att jag ska behöva gå så jävla långt att tvätta när det finns en stuga som knappt används i 12an. Typ alla skaffade ju tvättmaskin i lgh efter stamrenoveringen. Men jag får ju inte plats med nån :(
Men jag ska fortsätta strida för att få tvätta i 12an, jag ger ALDRIG upp ;)

Mer idag då?
Vid 17 när Bocken slutar ska vi ner till stan, till resebyrån å checka lite resor :)
Kommer bli kanoners :)

Sen i kväll blir det bio och massa mys :) Äntligen ska jag få se Män som hatar kvinnor!! :D Som jag har väntat på detta!!

Hepp nu funderar jag på att äta nått innan det är dax att bege sej ut i snöstromen igen.

Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera om bion va bra!! Vill se den jag me. Å fortsätt kämpa för tvättstugan, Du kan ju sånt så det kommer att gå bra :)



Puss puss

2009-03-02 @ 18:45:52
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0