Måndag!

Hello!!
Ligger på soffan å tar igen mej å värmer mej lite.
Har sedan typ 14.30 tiden ägnat mej åt att röjja i det sista av rummen, tv/sovrummet. Å det tog sin lilla tid vill jag lova. Men jösses så fint det är här nu :D
Inte ett dammkorn lr hårstrå så långt ögat når.
Blev en riktigt grundlig städning, en såndär ni vet som man bara gör ett par ggr om året. Soffan blev dammsugen å det va nog på tiden hehehe. Hittade lite smått å gott i och under den :P
Insåg oxå att alla mina hårnålar som mystiskt försvinner blir uppätna av soffan för när jag drog bort dynorna så hittade jag miljarder med hårnålar där :P

Jag är så jävla nöjd med min insatts idag. Nu ska jag försåka hålla det riktigt snyggt ett bra tag :)
Har ju även fått upp nya möbler oxå.
Köpe en ny tvbänk när jag å Hannes va på road tripp genom väst-sverige i fredags å sen skruvade vi upp hyllorna som legat under min säng 1,5 år. SÅ jävla SNYGGT är det här nu. Blev som ett helt nytt rum :D

Helgen då?
I fredags va jag å Hannes som sagt ute på en riktigt road-tripp. Först blev det gällstad, Lager 157 å butikerna runt omkring. Köpte mej en tröjja å en klänning (typ). Hannes shoppade desto mer. Sen bar det av mot gbg å första stoppet där va Ikea på Kållered. Mat å shopping :) Inhandlade en tvbänk och en ny bäddmadrass till sängen plus lite annat smått och gott :) Sen in på Nordstan och 5an huset. Mer shopping för Hannes. Jag höll lite i cashen eftersom att det kommer gå åt en hel del inom snar framtid ;) Kom hem vid 21.30. Bar upp grejer till mej. Sen drack vi en flaska rött å däckade vid 1.

Lördag.
Blev skruvande av de nya möblerna samt lite betalning med Bocken.
På kvällen hade vi taco, vin å spelkväll hos Fredde. Mkt roligt även fast att Hannes å Fredde FUSKADE nått otroligt ;)

Igår så va det borrdax!! Upp med hyllorna samt bakpotatis å räkröra som på nått konstigt vis alltid smakar lika bra varje söndagkväll :D

Här kommer lite bilder på mitt fina, nystädade tvrum :D


Soffstackarn är styckad och blir attackerad av dammsugaren


Sängen fick fungera som avlastningsyta en stund.


Så här rent och fint blev det efteråt :)


Inte illa va? ;)


Så här fin blev min nya tvhörna!! I love it! :D

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0