Nått hemskt har hänt mej!

Nee det är inte så farligt som jag fick det att låta. Men för mej och för vissa av er är det säkert mkt skrämmande.
Jag vaknade sent idag, skönt att sova ut. Sen låg jag kvar i sängen läääänge å bara slöa framför datorn. Gick upp och helt plötsligt blir jag som slagen av blixten:
Jag ska STÄDA!!

Jag menar vad är dom oddsen på en skala?? 1:100000?? Nått sånt ;P
Å nu menar jag inte bara diska, utan totalt jävla genomstäda.
Jag begränsade mej till hallen å köket. Köket va värst, ser ut som ett bombnerslag i både skåp å på bänkar.
Sagt å gjort nu jävlar sattes det i gång att städa.
Vädra mattorna, damma av fönstergrejjen, fläkten och bänkarna. Diska megadisken, skura skåpsluckorna, skura rent i ugnen, skura diskbänken, plocka i ordning och sortera i skåpen, lägga sakerna på rätt plats, dammsuga och till sist moppa golven!! :D
I hallen har liknade grejer gjort, den va dock ett mindre porjekt som gick mkt snabbare.
Men dra åt helskotta va fint det är här nu!! :D
Golven skiner, diskbänken skiner, spisen skiner och det luktar underbart i hela lägenheten :D

Jag är så förbannat stolt över mej själv!!! :D
Sitter å väntar på att golven ska torka så jag kan lägga på mattorna igen. Rätt normalt att storstäda mitt i natten men, heeey thats meee. ;)
Har lite bröte som måste slängas i köket också, katronger å skit som jag tyvärr inte blir av med idag så dom får väl fula ner lite en stund då.
Nee nu ska jag fortsätta här å sen som belöning för min hjälte insatts idag blir det iskall pep och geisha ;) Yummie!!

Pöss pöss





Crazy lady! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va redi du ä kajsa, så länge man inte störa grannarna så ä d la skit samma va klockan ä :)

2009-03-04 @ 22:35:39
URL: http://missljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0