Ajajaj!!

Fy fasiken va mina vader totalt strejkar just nu. Träningvärken är maximal.
Blev 4 km på berget idag igen med Katja å Lena. Vi knallade på i ett lagom tempo hela tiden. Mördarbackarna saktade väl ner oss lite, men vi klarade av dom :)

När jag kom hem ställde jag mej å stekte upp köttfärsen som vi la fram i går men ej hann göra nått av. Blev en thailänds egenkompinerad gryta som va stark men god :)

Dodingen föreslog att vi skulle gå på bio i kväll å jag blev jätteglad :) Va längesen vi va på bio. Vi valde mellan Änglar å demoner och State of play. Vi enades om den sistnämnda. Så nu får vi hoppas att den är bra :) Nån som sett den?

Men kommer bli lite svårt att gå på bio utan godis, det är ju ett måste lr hur? Men nu gäller ju det hårda livet, kanske blir en lite popcorn? ;) Nått måste jag ju ha!! :)

Äh min datorn kråglar så det blir inga bilder från berget just nu iaf. Jag tror ta mej faan min dator har allvarliga problem. Hjälp mej någon, annars länsar jag sparkontot å köper en ny för jag får ta mej faan panik när den beteer sej såhär!!! *morr*

Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är sååå duktig :D Tråkigt me de hårda livet bara, skulle aldrig klara en bio utan nåt ätbart ;) Puss puss

2009-05-14 @ 21:49:41
URL: http://emmakn.blogg.se/
Postat av: lena

ja fy fan för mördar backarna.. hinner nog inte följa mä upp te berget imorrn, ska till folkuniversitetet å sen måste ja fixa massa grejer på stan...

2009-05-14 @ 23:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0