Alltid svart i slutändan ;P

Jag vet inte om det bara är jag. Men för mej blir det alltid svart i slutändan. Vad det än gäller. Eller rosa då, men nu va inte detta ett alternativ.
Hittade ett par riktigt mysiga sommar skor idag på HM av alla ställen. Sen att dom va svinbilliga gjorde ju inte saken sämre heller. Men jag hade ett stort problem. Vilken färg?
Det fanns svart å nån guldskimmrig färg. Och sen va det lixom en flätad sula och klack.
När jag såg dom tyckte jag direkt att de svart va finast för dom såg jag först. Sen när jag såg de guldiga så blev jag helt bombsäker på dom. Men när jag hade provat båda i ca 10 min så hade jag inte en blekaste aning om vilka jag skulle ta.
Alla som befann sej inne på HM måste trott att jag va helt knäpp ;P

Men sen blev det som vanligt. Jag tog dom svarta. Dom va snyggast.
Varför är det alltid så?
Det va ju lixom sommarskor å ljust är ju en sommar färg. Men svart passar ju jämt. Till allt.
Jag är säkert skittråkig men jag har en läggning till svart när det gäller skor, förutom mina bruna stövlar som jag avgudar.
Men men. Gjorde jag rätt val som tog de svarta?
Jag hoppas iaf det :)

Här kommer bilder på nytillskottet i skofamiljen.



Som sagt, jag vet inte om jag gjorde rätt val. Kanske byter jag dom lr så köper jag det andra paret oxå? ;)
Eller så nöjer jag mej med dessa :)

Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0