Böld?!?! Tumör?!?! Blåsa?!?!

Hejsan!
Igår kväll gjorde jag en förskräcklig upptäckt!
Jag å dodingen hade precis avnjutit varsin smoothie sent på kvällkvisten å det fastnade lite hallonförn mellan tänderna på mej, ni vet så där så man inte får bort det med tungan utan man måste sticka in fingret å lirka bort det.

Då känner jag VÄRLDENS knöl (!!!!) inne i min mun, precis vid nedre tandraden en bit in. Å självklart får jag panik. Bölden är lika stor som en ärta å stenhård. Tumör är det första som slår mej, nu har jag fått en tumör!
Dodingen försöker titta men ser inget å vi kommer efter en stund fram till att låta mamma kolla på den imorn innan jag ringer akuten ;P

Sen somnade vi. Men så fort jag vaknade idag så va ju bölden det enda jag kunde tänka på. Så jag kastade mej på telefonen å ringde mamma. Mamma lugnade mej dock ganska snabbt å sa att det är väldigt ovanligt med tumörer i munnen utan att det sannorlikt rörde sig om en infektion lr nått. Sen frågade hon om jag hade tittat om det syntes nått.
Nej det hade jag ju inte, så jag for upp som ett skott till toa-spegeln å bände i sär käften för att se in.

Å vad ser jag?!?!?! Jag höll på att svimma.
En ENORM frutansvärt gigantisk mega BLÅSA!!! :O
Jag höll på att smälla av alltså.
Nog med att jag ofta har blåsor och afftes lr vad det heter i munnen, stora som små när jag är förkyld m.m men detta va nått utan dess like! Jiiiiiiisses!
Men jag blev ändå glad av att se va det va, nu är det ju ingen tumör iaf. Men ont gör det!
Som tur är har jag en sån där affter-medles-tub hemma så nu ska blås-faaanet DÖ!!



Denna stora kissen har jag å Bocken klappat :D

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0