Helgen! :)

Den helg har som de flesta andra vart toppen :)
I fredagd fick vi ju som sagt besök av kusin plus hennes Johan.
Mkt trevligt va det :) Det avslutades givetvis med ett glas vin för mej och Linnea ;) Kaaaarana kör!

Sen åkte vi en sväng till falköping. Där väntade långpromenad på Liden med Ginza, Xana å Yoda i släptåg :)
Helt underbart fint va det där ute å vädret va perfekt! Bilder utlovas senare i dag :)
Så denna veckan har jag sammanlagt promenerat 1,2 MIL :D
Go Kajsa Go Kajsa!!!

Vi däckade i soffan hos Hannes föräldrar och va hemma vid 2,30 på natten å får den intelligenta iden att dricka lite. Lite spårar givetvis ut till mkt å natt blev till dag. Herrejösses. Men sånt FÅR man göra när man är kär <3
Slutade iaf med att min nagel gick av. Å Katja, räddaren i nöden skjutsade ut mej till Monica som fick laga den. Hon hade mkt roligt åt att vi va fulla kl 10.30 på förmiddagen ;P Tack Katja för skjutsen å att du ställde upp!! BIG love!

Sen gjorde vi ett impulsbesök hos mormor å morfar. Vi blev bjudna på god mat å sen somnade jag å dodigen i solen hehehe :)
Sen kom Päs å Flisan ut å det blev fika å vi avslutade det hela på McD.

Kvällen spenderades i goa vänners sälskap hos Bocken. Givetvis va det Eurovision för hela slanten. En mkt kul tv-kväll å jag hade assköjj trotts aningen baksmälla ;) Thanx Ladies! BIG love!

Igår så sov vi, sen tog vi en impulstripp till Mariestad. Gick på Karlsson å sen lunchade vi i hamnen i solen :)
Sen stöpen en sväng å sen hem å tvn hela kvällen :)

Neenu har jag tvätt att hänga!!
Lateeer!!

Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Läs mitt senaste inlägg, du får inte missa bloggen på torsdag om du inte är känslig för äckliga, hemska och verkliga bilder!

2009-05-18 @ 18:31:49
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0