Maj!!

Hejsan!
Återigen väldigt längesen jag printade här. Men nu ska det försöka bli ändring på det.
Maj månad har vi kommit till nu å rena rama somaren är här :D
Fast lite trisst tycker jag det är samtidigt. Allt blommar ju över så fort nu. Vad kommer finnas kvar när det blir "riktig" sommar?

Livet är ganska bra i sin helhet nu :) Börjar dock bli skapligt trött på att gå hemma dagarna i ända. Men nu tack vare ett program som jag gått med i på arbetsförmedligen så kan jag få börja timjobba igen förhoppningvis :)
Dagis har ju faktiskt sökt mej massor med ggr men jag har ju inte kunnat innan eftersom att då sänks a-kassan. Men nu blir det förhoppningvis ändring på det :) Hoppas bara dagis vill ha tillbax mej, men det tror jag ;)

Annars då?
Jo som sagt livet är fint. Vädret är toppen. Allergisprutorna verkar hjälpa och även jag kan njuta av det underbara vädret vi haft utan att svullna upp som en ballong å nysa mej medvetslös :P Kärleken spriar ;) Å i princip har jag fått mej en sambo <3 Fast han har dessvärre övergivit mej för jobbet nu men kommer hem i natt igen :)

En grej till, å dra på trissor nu:     *trummvirvel*

Jag har börjat träna!! Jo det ÄR sant. Å inte vilken träning som helst, jag SPRINGER!! Hörde ni det?? Springer.. på berget... tillsammans med dodingen som coatch :D Han gör ett kanon jobb ;)
Fast denna veckan har det inte blivit nått än pga av att jag lyckades få en jävla tagg i foten som gick av där inne å fastnade. Så jag ha haft jävulskt ont å knappt kunnat gå. Men nu verkar det ha gett sej så imorn blir det träningskläderna på å sen en svettig löprunda på berget :)
Man måste ju, nu när man blivit tjock ;P

Ne nu får det va nog för idag.

Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: linnea

Jaså? har du också fått dig en sambo?! grattis! men nu vet jag inte riktigt om han har så bra inflytande på dig som man kan tro, det här med att springa, det vet jag inte om jag riktigt tycker om!! Akta dig, du kan ju bli vältränad!

2009-05-06 @ 13:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0