Min bloggdesign :)

Tänkte faktiskt ta ett inlägg här för att tacka för hjälpen med min bloggdesign! :)
Jag sprang av ren tur på denna tjejen:

http://ulike.blogg.se/

Hon har jättefina designer på sin sida som hon gjort och jag föll pladask för denna. Så jag tog mod till mej å skrev ett mail till henne och bad om hjälp. Så här kära vänner har vi resultatet. Jag tycker att min blogg är grymt fin och jag är super nöjd! Så tusen tack Ulike Design för all hjälp!! :D




Tänkte kila in ett litet inlägg här nu.
Vi va ju på bio som sagt. State of play. Den va riktigt bra å vi hade toppen mysigt :)
Va bara jag å dodingen plus ett par till i salongen så vi hade gott om plats å ingen som störde ;)

(Jag fuskade lite å köpte lite godis. Men säg inte det till nån. Men jag drack faktiskt ramlösa ;)

Imorn väntar finbesök av kusin å hennes kaar :D Tur att vi har röjjt lite här hemma. Ska i väg å jaga gott fika imorn nu. Mumms!! Jag är så sugen på krämbullar!! ;)


Ramlösa is the shit! Nja inte riktigt va. Men det går att dricka;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0