Naglar!!

Jag är så sjukt trött.
Blev sent i säng i går å sjukt tidigt upp imorse.
I går va vi som sagt i Trollhättan å tittade på Underhållningsbandet i armens trummkår.
Riktigt bra va det. Jösses. Jag ska nog aldrig mer nämna att jag kunde spela lite orgel när jag va liten :P

Upp kl 8.10 i morse. Sen ut till väring 9. Där blev jag omhändertagen en stund och fick nya, sjukt snygga, men kanske aningens förlånga (!?) naglar :D
Så jag är ganska så handikappad nu när det gäller sms och tangentbordet. Men det släpper juu efter ett par dagar.
Grymt nöjd är jag iaf, trotts det lilla såret, som för övrigt gör sjukt ont, som blev under filningen. Aj aj aj!!

Efter det åkte vi till mormor å morfar. Där fick vi en god å välbehövlig frukost :)
Stannade väl där en stund å så hade jag guidad tur för dodingen.
Åkte därifrån vid 11.30 å satte fart mot Axvalla marknad.
Ett litet ryck vi fick :)
Massa folk trotts det halvdanna vädret.

Nu har vi vart hemma en stund. Dodning diskar å jag ligger å bloggar å ska snart ta mej en välbehövlig tupplur :)
Måste ju vara på topp i kväll å så är jag ju faktiskt skadad.
Mitt svidsår å sen drog jag i naglarna utav helvete när jag slant på bildörren, jiiiiiiizz jag trodde jag skulle dö. Det va INTE skönt!

Pöss pöss


Fina, underbara naglar :D


Lite närmre. Jag vet, jag suger som fotograf, men det är inte lätt att ta kort på sin egen hand ;P
Kass bakgrund oxå, men jag hoppas ni ser skönheten i fotot ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0