Nattblogg!!

Hello!
Jag är på strålande humör :)
Fråga mej inte varför, men jag tror att det är för att llt är så jävla bra just nu :D
Helgen va toppen, vilken fest! Den lever jag fortfarande på å är sjukt jävla partysugen redan nu ;P
Sen har jag ju verkligen kommit i gång med mitt nyttgare liv oxå :)
Bye bye pepsi å annan skit. Men givetvis är det tillåtet att dricka vin på helgerna ;)

Kör just nu stenhårt på soppor. Nyttiga som faan å åh så goda. Sen älskar jag ju att laga mat oxå :)
Fick en ny stanvimixer av dodigen idag så jag kan göra massa soppa å smoothies som har blivit en riktigt bra frukost. Har dock vart lite jobbigt att blanda dom i matberedaren eftersom att det dels blir så jävla mkt i den sen är det ta mej faan omöjligt att hälla ur den! Har blivit en del grova ord där ;)

Fast har dock fuskat mkt med springningen :P Usch va dålig jag är där. Vi som hade redan förbättrat tiden med 4 min. Men det ska tas upp snaras igen. Imorn blir det dock långpromenad med Katja :)

Ska även införskaffa mej ett hopprep så jag har att göra hemma på dagarna :)
Fast det är verkligen tur att jag har världens bästa träningcoatch :D Hade aldrig klarat mej utan doodingen, då hade jag vart en (ännu) tjockare soffpotatis ;P
Men det känns bra att iaf ha kommit i gång lite. Å det där med konditionen går ju så sjukt snabbt å förbättra. Jag är fortfarande chockad (å mkt stolt) över mej själv :D

Imorn  ska vi städa ur dodingens lgh så att vi kan säga upp den snarast å hans hyresvärd lovade att fixa in folk snabbt, bara vi städade riktigt noga å gjorde fint. Så det får bli morgondagens gym-pass hehehe :)


Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0