Off for the weekend :D

Sådär. Nu har vi nog lyckats packa ner det mesta. Serut som att vi ska vara borta i 2 veclo i stället för 4 dagar. Men va fasen man måste ju ha massa kläder med sej å välja mellan :)

Vi ska väl dra om ca 20 min, då blir vi upphämtade av pappa. Och då ska vi stanna till lite snabbt och överraska farmor som fyller år idag. Sen fortsätter vi i väg. Blir väl nån lunch på nått snabbställe på vägen, men hey, nästa vecka börjar ju min hårdträning. Bäst att passa på å njuta nu under helgen ;)

Ska strax ut å äta lite frukost, min mage kurrar å skriker efter maaaaat!
Får se om jag hinner uppdatera lite under helgen. Vore ju synd att förlora alla läsare nu när man lyckats få sej en stadig skara :D

På lördag ska vi iaf bli barn igen. Då är det grönan som gäller. Iiiiiiiihh va kul! Jag älskar nöjesfält :D Synd att dodingn är en liten fegis, men han kommer inte komma undan hihi :) Ha ska med mej i ALLT :D

Nee frukost va det! Vi hörs förhoppningvis senare i kväll :)

Pöss pöss


And off we go ;)


Jippie!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0