Onsdag!

Hej på er!
Ganska nyss hemkommen faktiskt. Blev tidigt uppgång i dag å lite sömn. Men efter en dusch så blir man ju som en ny människa igen :)
Vi åkte ner till stan. Jag lämnade in lite papper på arbetsförmedligen å möttes för en gångs skull av en trevlig människa där inne. Ja va brukar man säga.. så länge det finns liv finns det hopp ;P

Sen va det lunchdax. Jag å Hannes mötte upp Tor och Emma å satte oss på Vattra å njöt av deras underbara grekiska buffe :) Vi hade skit trevligt å satt där i över 2 timmar å bara tjötade.

Sen gick vi en snabbis till Hm innan vi drog vidare ftill kss. Där gick det oxå bra, hade en trevlig pratglad läkare å Hannes fick följa med in i "sprutrummet".

Nu är jag iaf hemma. Har fixat med lite papper som ska in i pärmar etc å ska väl ingetligen inte göra ett piss tills klockan blir 18.30 för då blir det thaimat hos Nipa :)
2 par och jag. 5e hjulet, men så blir det ju när Hannes skiftar. Jag överlever nog ensam :)

Vet ju att jag snart kommer bli sjukt trött pga sprutorna så det känns faktiskt skönt att inte ha nått inplanerat. Dom rekomenderar ju att man ska vila å inte anstränga sej efteråt så. Synd bara, är lite smått sugen på berget. Men jag våga inte riktigt. Har ju sett vad som händer med armarna när jag anstränger mej å det avstår jag gärna nu när vi ska till västerås å allt. Kul å gå där på stan med 2 svullna Karl-Alfred armar ;P

Ska iaf packa lite åt oss så vi inte behöver göra det kl 1 i natt. Vi ska ju ändå i väg rätt tidigt imorn. Drar väl runt 10 tiden. Ska bli så kul :D

Blir tyvärr lite fusk i "nyttig livet" denna veckan. Dels så hinner jag ta mej faan inte ut å gå. Sen blir det ju västerås imorn. Fast jag tröstar mej med att det blir mkt promenade i sthlm å västerås. Shopping är oxå träning ;)
Får se hur det blir, förhoppningvis blir det ett gymkort snart. De ekonomiska förutsättningarna ändra ju snart till det bättre när vi blir "sambos på pappret". Så då kanske man ska slå till. Emma kom men lockande erbjudanden å Hannes tränar ju där med. Så chansen är ju större att jag får framgång där än på nautilus där jag tränade en gång i tiden i min ensamhet.
Jag är bra sugen alltså. Sen att så många av de ma känner är där. Då borde man ju ha sälskap. Å Hannes kommer ju släpa med mej dit ner så det är ju perfekt.

Angie: Har du aldrig sett mej arg?? :D Grattis i så fall. Det hör inte till vanligheten ;) Men nee.. jag brukar för det mesta vara jävligt glad. Men när jag väl blir arg... då släpper mina spärrar.. rejält ;D

Jag är kär i Eminen igen. he's back and he's good!! And yes, we've missed you! ;)




Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Good! Tycker jag är ett bra förslag (gymkortet) Då ska vi göra allt för att få de kroppar vi vill ha :P

tack för en nice lunch! Pösss

2009-05-20 @ 19:44:24
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0