Pengabrist!!

Usch.. pengarna bara flyr från mitt konto känns det som. Stockholm gillade visst mitt betalkort :P
Sen va jag tvungen att lägga en Mary-Kay order i går oxå.
Skit kul igentligen, men sådär kul att få ligga ute med 2000 kr. Fast som kommer ju tillbax så fort mina kunder fått produkterna. Men samtidigt ät det kul att folk handlar ju :)

Så nu väntar jag spännt på min order. Har ju som vanligt lagt inte lite saker till mej själv *hosthost*. Det är sjukt svårt att låta bli att klicka hem smink framför allt. Fast det är ju faktiskt bra oxå.. ju mer smink å prylar man har hemma, desto mer produkter kan man visa upp på klass :D

Men så är det ju det där att ragga folk till klasser. inte alltid det lättaste, spec inte här i lilla Skövde å med lågkonjukturen på köpet på det. Men skamm den som ger sej ju. Har en del trådar att dra i än faktiskt :D

Nee nu ska jag försöka få tag i mammi.
Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0