Redan kväll...

Ja som gick upp så tidigt idag (tack vare kusinens sms). Redan kl 10.
Å nu är det redan kväll. Jisses, dagarna går undan.
Idag har jag hunnit med detta:
* Gått en långpromenad på berget med Katja. Hela 4 km blev det. Skit skönt, men vi va allt lite svettiga där i slutet nä mega backen Allan uppenbarade sej för oss. Tur att man har fått en kompis nu som oxå är arbetslös så jag kan tvinga med upp på berget varje dag :) Efter vår marsh så gick vi å satte oss på utsiktplatsen å njöt av solen en bra stund.

* Vart ute med Katjas katter. En riktig upplevelse i sej vill jag lova.

* Handlat. Ja som sagt, sambo livet är inte lätt. Maten tar slut snabbare än nånsin ;)

* Lagat lite mat. Kyckling och sallad fick middagen bestå av i dag. ( så jävla nyttig, jag vet)

* Total städat ur dodingens lägenhet så att psykfallet till hyresvärd ska bli nöjd och hjälpa till att få det uthyrd snabbare. Jävelen va fint det blev azzå. Vi är ett toppen team <3

* Blev utbjudna till dodingens föräldrar i Falköping på rabarberkaka. (där sprack lite av det nyttiga, men hey, rabarber är rabarber. Alltså nyttigt ;)

* Kommit hem. Han diskar, jag bloggar. Jag är jävligt trött å har träningsvärk i min mage efter gårdagen.

Sådär. Nu fick jag nog med allt i runda slängar. Ska försöka dra in lite bilder oxå :)


Fin utsikt från utsiktsplatsen :)

       
Katjas ena kisse. Nisse lr Sigge (förlåt men jag har inte lärt mej det där än ;)

Sen får jag ju inte glömma att gratta världens tjockaste morbror Pär på födelsedagen!! :D Grattis tjockis!!

Ne natti natti nu!
 Pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

GoodWork! Härligt att ta vara på dagen. Puss o god natt!

2009-05-13 @ 23:08:21
URL: http://emmakn.blogg.se/
Postat av: S

vilken söt blogg du har!!!

2009-05-14 @ 00:26:23
URL: http://iheartfashion.blogg.se/
Postat av: c

Kolla in mig blogg, vad tycker du om Lady Gagas outfit?? kom med din åsikt!

2009-05-14 @ 00:27:44
URL: http://caaarolineee.blogg.se/
Postat av: S

tack :)

2009-05-14 @ 10:21:56
URL: http://iheartfashion.blogg.se/
Postat av: linnea

Men erkänn nu att du är väldigt glad att jag skickade sms till dig så du kom upp si tidigt och fick ut så mycket av dagen ;)

2009-05-14 @ 22:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0