Tisdagen :) (från och med idag HATAR jag telenor)

God kväll :)
Denna tisdagen börhar lida mot sitt slut. Har haft en sådär dag om jag ska vara ärlig.
Min mobil har ju totalt flippat ur. Den är SJUK I HUVUDET!!! Och jag blir så förbannad!
Den har stängt av sej 7 ggr idag å så kopplar den upp sej på internet SJÄLV.
Ditt förbannade as!

Har små misstankar att den inte riktigt gillar at bli inkopplad i datorn, men den ska ju kunna göra det utan problem.
Så jag tog mina garanti-papper å åkte till Telenor butiken för att kräva en ny fungerande telefon. lr iaf att få den inskickad.

Där inne blev jag bemött av VÄRLDENS OTREVLIGASTE expedit! Hoppas du läser detta för nu ska du banne mej få ett par förbannande rader skriva om dej.
Han va dryg, sur, otrevlig å ohjälpsam. Å då tycker jag att man har helt fel jobb när man bemöter kunder på det sättet. Och att inte ni har några lånemobiler är väl ta väl faan inte mitt fel?? Jag äger inte er butik. Jag en bara en lurad stackars kund som tyvärr är bunden till er i 22 månader till. Men att alla låne telefoner är utlånade säger väl en hel del. Ni säljer skit å behöver uppenbarligen skaffa fler låne telefoner.

Å inte nog med det. Mamma blev precis likadant bemött när hon va inne i samma butik i går.
Nee den dagen om 22 månader när mitt abonemang har ni inte kvar mej som kund längre iaf. Å jag ska med glädje gå in å kasta både telefon å telefonkortet på er!
MORR!!!!
Visste jag vem som va chef så skulle jag utan att tveka ringa å berätta hur förbannat otrevligt ni bemöter era kunder när man vill ha hjälp. Ja för ni är ju äckligt övertrevliga när man ska köpa nått. Men att hjälpa till när man kommer med sketna mobiler vill ni tydligen inte.

Sådär.. nu har jag fått ur mej lite ilska. And it feels so good! Så nu gör vi, kära läsare, revolt mot Telenor. INGEN skaffar abonemang där å vi stackare som har vi byter med glädje till nått annat när det är slut!

Vart på kalas i väll oxå i stöpen. Å när man får mormors underbara smörgåstårta kan man inte vara arg längre :)
Så nu är jag faktiskt riktigt glad igen, när jag spytt ut mina demoner här :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med... Personalen på Telenor eller Telenor förövrigt är ju piss....hur många gånger har man inte blivit besviken lixom?! Hoppas de löser sig så småningom... I morrn blir de iaf sushi :D Kan inte bli annat än underbart ;)

2009-05-19 @ 23:56:20
URL: http://emmakn.blogg.se/
Postat av: Lena

håller med, telenor ä värsta skiten. hade mobilt bredband hos dom förut men som tur va så hade man 60 dar på sej å ångra sej å d gjorde vi för skiten funka ju inte.. så japp vi hatar telenor..:)

2009-05-20 @ 01:17:51
URL: http://missljohansson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Asså jag måste säga att jag är chockad Kajsa, jag försökte förestäla mej dej gapa allt det där på en och samma gång, men det gick inte, tror nog inte jag har sett dej arg någon gång.. :P

Men jag håller med dej, Telenor är skit, har mobilt bredband (som faktiskt funkar bra) men dom urade på stackars arbetslösa mej en telefonjävel som jag är bunden till i 12 månader.. :S



HATA TELENOR!!!!!!

2009-05-20 @ 11:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0