Träningsvärk!

Jösses va trött jag måste ha vart idag. Däckade runt 1.30 i soffan i natt. Sem förflyttade jag mej till sängen runt 3. Å sovit som en stock tills för typ en halvtimma sen.
Hade ställt alarm på 11 men det gick inte. Gårdagen måste ha tagit ut mej rejält :P
Kännde så fort jag reste mej upp av träningvärk. Å jösses va stolt jag blev då. Det har jag inte haft på länge :)
Vaderna, bröstmusklerna, armarna och magen. Dom har tydligen fått sej en rejäl omgång :)

I går tog iag jag å dodingen mått på mej så att man förhoppningvis kan se lite resultat om nån vecka. Fast det är lite dumt att vi inte gjort det innan. Det har ju säkert redan hänt lite som man aldrig kommer få märka. Men men. Nu har jag mått iaf å jag kommer ju bli själaglad så fort minsta cm har försvunnit :D

Funderar även på att ha en nykter helg denna helgen. Eftersom att jag misstänker att det lär bli en del drickande i V.ås och sthlm nästa helg. Gud va kul det ska bli. Ser fram emot att få shoppa loss riktigt ordentligt :)
Försöker hålla mej i från stan nu så gott det går så inga onödiga pengar försvinner bort nu.

Nu ska jag strax gå ut till köket å göra mej en smoothie :) Sen om nån timma blir det promenix på berget med Katja å ev Lena.

Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0