Tvättberg!!

Hello!
Håller just nu på som bäst att besegra tvättberget. De sista maskinerna är i nu å jag har väl 2 rundor kvar där nere inna jag är helt färdig. Hela 6 maskiner blev det idag. Inte lätt det här sambolivet ;)
Sen att han smiter i väg till jobbet å låter mej ta hand om allt gör ju inte saken bättre direkt :P Men det är ju som man säger. Hämnden är ljuv ;)

Har vart så sinnessjukt trött denna veckan. Jag å dodingen har däckat i soffan runt halv tre varenda kväll framför hockey. I går va det lite bättre, då somnade jag i pausen till tredje perioden. Vi vaknar å går till sängen runt 6 tiden.
Sen sover vi som stockar fram till 11. Jösses. Vad är det som har hänt? Jag har inte vart mej själv sen jag kom hem från Thailand. Jag kan inte vara vaken lika länge längre ;P

Suttit å spanat runt efter lägenheter idag. Fick lite bra tips av pappa som jag ska kolla närmre på.
Men nu har vi iag fått tag i ett magasin så nu kan vi säga upp dodingens lägenhet snart å stuva in alla hans grejer där inne. Sen kommer vi bli rika som svin under sommaren när vi ska dela på min etta. Herregud, vi kommer bli miljonärer ;D Ja nästan iaf hahaha :)
Ne men Thailand lär ju inte vara några problem iaf :)

En halvtimma kvar tills jag ska ner igen då. Vad ska man hitta på tills dess? Med tanke på vädret så tror jag att jag intar soffläge å inväntar vänner som visar första avsnittet idag igen. Man tröttnar alrid på den serien, I love :D
Dodingen tycker jag påminner om Joey när det handlar om mat.
Kajsa dosent share food!!! :D

Pöss pöss


Kommentarer
Postat av: Moonzanna

Hej!



Sveriges största armbandsshop Bracy.se erbjuder dig att inleda ett samarbete genom din blogg.

Är du intresserad ??

Maila mig isåfall på [email protected] så skickar jag dig mer info.



Kram Sanna A

www.moonzanna.blogg.se

Bracy.se

2009-05-07 @ 15:07:04
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: Sandy

jag har funderat på att prova det hemma. det är ju inte så svårt att göra liksom :)

det var i stort sett det enda jag åt också. men fick dock blåsor av tomaterna efter ett tag.. feta ost är det godaste!

2009-05-07 @ 18:12:08
URL: http://sandicandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0